Jordgubbar

Det finns väl få saker som är så himla goda som jordgubbar. Färska jordgubbar, vill säga. Tyvärr är de ofta smaklösa och tråkiga (för att inte tala om dyra) vid den här tiden på året, men igår hittade vi ett guldkorn. Vi var på Coop, och där hittade vi de här lådorna för en relativt billig penning (kommer dessvärre inte ihåg vad de kostade och kvittot är kastat). De smakar ljuvligt verkligen. Söta och jättegoda! Jag blir så glad när jag hittar gubbar på vintern som är goda, och de här gjorde mig glad. Som tur är så är bär fria inom Viktväktarna, så jag kunde verkligen skiva ner flera gubbar med gott samvete. Mums!
 
 
 
 
Så till frukost blev det en tallrik med kvarg, jordgubbar och ekologiska branflakes. Herregud så gott!
 





Snart ska jag iväg och träna lite. Vad ska du göra idag?