4700 ord idag!

Idag har jag suttit och skrivit på ett nytt projekt. Det är inget jobbrelaterat eller ens med plugget att göra, utan helt enkelt mitt nöjesskrivande. Jag älskar att skriva, och min nya idé har formats i mitt huvud under flera dagar, och nu kom början ner på pränt. Orden bara flödade ur mina fingrar och tävlade om att får bli skrivna. Underbart när det blir ett så härligt skrivarflöde.
 
Hoppas jag får en bra skrivardag imorgon också. Är hemma med sjuk son, och han är så bra på att roa sig själv långa stunder så då passar jag på att skriva lite. Jag behövde verkligen få lite egen skrivtid, för snart ska jag skriva min B-uppsats i Historia, och då lär jag knappast ha tid att nöjesskriva. Härligt.
 
Då blir det dags "to call it a day". Maten har varit bra, men har ätit både godis och choklad och inte tränat alls pga fruktansvärd träningsvärk i magen ännu (sedan träningen i fredags!). Men imorgon ska jag nog bege mig till gymmet. Börjar bli dags för det nu.
 
Nä nu kallar sängen på mig.
#1 - - CG:

Kan det vara så att det är en bok på gånge? ;-)


Svar: Haha. Kanske det kanske. ;) Jag älskar att skriva och har skrivit 2 manus redan, men nu skriver jag något helt annat. Vi får väl se var det leder. :D
Nina W