Såååååå trött!

Tänkte vara fru duktig idag och ge mig ut och gå på kvällen, men det tog tvärstopp. Jag är så galet trött efter de här inledande dagarna på jobbet så orken är totalt borta när jag kommer hem. Jag kraschar i soffan direkt och sedan gör jag inte mycket mer innan det är dags för sängen. 

Jaja, jag hoppas det är tillfälligt för jag mååååååste verkligen börja jobba med vikten igen. 

Har dock ätit bra idag, förutom ett par chokladbitar som slank ner i bara farten när jag kom hem. Gulp. 

Hoppas på en bättre dag imorhon. 
#1 - - Biggie:

Klart det är tillfälligt! Finns viljan där så kommer det snart. :-)

Svar: Hehe. Här finns ingen vilja alls just nu, så jag väntar ett tag till. ;)
Nina W

#2 - - Biggie:

Hallå... har du tagit bloggpaus? :-)

Svar: Hejhej. Ja, jag har faktiskt tagit en liten bloggpaus. Återkommer om några veckor igen. Lycka till med din kamp. Kram
Nina W