Mättande morgonsmoothie

God morgon på dig, du fina människa. Hoppas du har en härlig morgon. Själv var jag vaken mellan 04-06 och jag vet inte ens varför... Så nu är jag jättetrött, men jag ska snart ta och göra en kopp kaffe så blir det nog bra.
 
Vägde mig imorse, och jag har gått upp 3 hg. Inte så konstigt när jag inte varit kry och inte riktigt orkat bry mig om att äta rätt (ätit för mycket fett och för lite kolhydrater tex även om jag hållt mig inom kalorierna), plus att jag inte rört mig alls förutom igår. Jag trodde det var mer, så jag blev positivt överraskad att det bara var 3 hg. Är hemma idag med, så vi får se om jag kommer ut på en promenad ikväll också. Jag måste det. Jag mår inte bra verkligen om jag inte får komma ut och röra på mig.
 
Till frukost gjorde jag en mättande smoothie som brukar hålla mig mätt ett bra tag. 
Du behöver för ett stort glas:
1,5 dl valfri mjölk (jag tog havremjölk)
1 liten ekologisk banan
1 kiwi
3/4 dl fryst mango
½ dl keso
2 msk fiberhavregryn
1 tsk mandelsmör
 
Mixa ihop och njuuuuut!