Bra viktresultat och kvällslöpning

Tjoho! Vägde in mig på minus 1,1 kg på viktis, vilket innebär att jag gått ner 6 kg på lika många veckor! Det innebär ett snitt på -1 kg/vecka! Jösses vad bra, och jag känner mig asnöjd.


Så kom jag hem från viktis och drog direkt på mig löparkläderna och skorna och gav mig ut på en 30-minuters intervallrunda. Superskönt, men det gick lite trögt i början. Jag ökade på intervallerna från 1 minut till 1,5. Det kändes ska jag säga. 1 minut går perfekt, men 1,5 är jobbigt. Haha. Fast jag tror att jag faktiskt sprang lite fortare än jag brukar och att det är därför det kändes tungt och trögt.
 
Jaja. Nu har jag ätit minikeso, banan och solrosfrön som kvällsmål/efter-träningsmål, och nu hägrar sängen. Är så himla trött!
 
Hoppas ni alla haft en bra dag!:D
#1 - - Louise Sörensson:

-1 i snitt är ju sjukt bra! Grattis till andra stjärnan. Har du funderat lite på ett mål till midsommar?

Svar: Ja jösses. Jag är sjukt nöjd! :D Mål till midsommar tänkte jag mig -5 kg till. För om man ska se realistiskt så kommer snittet på 1 kg/v inte hålla i sig i längden. Därför tycker jag 5 kg är mer rimligt. Men jag har också som mål att få löpträningen att bli bättre. Ska nog skriva ett separat inlägg om detta.

Vad har du för mål? :)
Nina W

#2 - - Biggie:

Grattis :-)

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Nina W