Dagens inspo-bild

Viktigt att komma ihåg! Det är så lätt att ramla i fällan att tänka på misslyckanden istället för att fokusera på det man faktiskt gör bra. Jag är sån. Man kan säga tusen bra saker till mig, och en dålig. Vad minns jag? Inte de bra sakerna i alla fall. Jag minns det som är dåligt och ältar det istället för att klappa mig själv på axeln och se mina framgångar.
 
Jag ska helt klart bli bättre på det här med att se mina framgångar och klappa mig själv på axeln. Inte bara viktmässigt, utan även på andra plan, som t ex kunna komma i kläder i mindre storlek, kunna springa längre och kunna gå förbi en spegel utan att chockat undra vem den där fettklumpen är som stirrar tillbaka.
 
Kan vi lova varandra att vi ska bli bättre på att se våra framgångar och glädjas åt dem, och trycka tillbaka alla fula tankar vi får av det som gått fel?