Dagens middag

En smarrig räksallad är aldrig fel minsann. Det är ju bara jag som äter räkor i familjen, så jag får passa på att äta räkmackor och räksallader när vi är ute. Nu äter jag inte räkmackor längre när jag viktväktar eftersom den "kostar" för många points, men den här salladen med ägg och avocado blev bara 7 points. Det var bra och jag blev mätt. Nackdelen är att jag snabbt blir hungrig igen... Så jag lär nog behöva ta en macka eller så om ett tag.
 
 
 
Idag hämtade dottern sin studentmössa. Lite nostalgiskt var det allt att se henne med mössan på huvudet. Tyvärr råkade hon beställa den lite för stor, så jag ska köpa nåt att "vaddera" den med så den blir lite bättre på huvudet.
 
Nu ska jag ta min dagliga runda på hemnet. Hehe.
#1 - - Anonym:

Vadå bara du i familjen som tycker om räkor?:P jag tycker ju också om!

Svar: Ja just det. Jag är inte van vid det eftersom det inte var så länge sedan du INTE gillade räkor. ;) <3
Nina W