Dagens...

Lunch:
Weightwatchers wienerkorv med äggröra. Tomater och sallad till. Mums.
 
Sedan åkte vi till Farsta för att låta sonen springa Farsta Fun run. Han sprang 2 km på ca 15 minuter. Bra gjort för att vara första gången. Han fick medalj, en t-shirt och en goodiebag. En mycket nöjd kille! Det var tänkt att jag också skulle springa, men jag hade så ont i knät så det skulle nog bara göra saken värre. Att springa 5 km på asfalt är nog inte jättebra för ett knäppt knä. Jag hoppade över loppet så kan jag gå och träna imorgon istället.
 
Kvällens middag. Grillad ryggbiff av älg med råris, ugnsrostade grönsaker, picklad rödlök, fetaostcrème och granatäppelkärnor. Ett glas rött till och måltiden var komplett.
 
Nu har vi sett en tråkig film på tv och jag har ätit lite sockerfritt godis. Bara lite, och det kändes bra. Inga cravings efter vanligt godis som maken och kompisen och dottern satt och mumsade på.
 
Nä, nu är det dags att sova efter en dag fylld av glädje och god mat.
#1 - - Linn:

Vad duktig du är! Du borde anmäla dig till colour me rad, jag och Nelly ska springa den i Sthlm verkar riktigt roligt, och det är inte så där super seriöst heller utan en kul grej och jag tror de hade ett barnlopp också som I kan vara med om han vill. 7 juni är det gå och anmäl dig :)

Svar: Tack, vad snäll du är!
Men vilket coolt lopp! Ska se om jag får tid att springa det, vi kommer nog ha fullt upp med Elins student är jag rädd... :/
Nina W