Glass...

Idag var vi och handlade lite mat och annat och så var sonen och maken sugna på glass. Jahopp. Jag gick med för att se om det möjligtvis fanns något jag kunde peta i mig, och jag hittade faktiskt en glass som var sockerfri. Triumf zero. Det lät ju gott med choklad, nötter, chokladglass  och vaniljglass i ett rån. Det började bra. Chokladtoppingen med nötter var asgod. Sen kom besvikelsen. Glassen hade en bismak som jag verkligen inte tyckte om, så jag åt bara lite grann och så fick jag kasta glassen. Den var inte god. Nåja, jag fick i alla fall i mig lite glass, och jag var nöjd och blev inte frestad av varken sonens eller makens glassar. Jag var nöjd så, och det var ju bra!
 
Träningen på gymmet gick jättebra. Jag körde först 10 minuter på löpbandet, och sedan blev det lite allround-träning för axlar, armar, rygg, mage, rumpa och lår. Kändes jättebra att ha gymmat lite, det var lite länge sedan nu, har ju mest kört löpning sista tiden.
 
Till middag idag blev det laxpaket och torskpaket i folie som vi körde på grillen. Idag blev det bara laxen så har vi torsken kvar till imorgon. Perfekt att ha middagen klar när vi kommer hem. Jag gjorde en supergod sallad också på mâchesallad, fänkål, rödlök, tomat, paprika och morot. Fänkål är ju så gott att ha till fisk. Mums.
 
Själva maten glömde jag fota eftersom jag var så hungrig, haha. Jaja, så kan det gå.

Imorgon är det vägning hos viktväktarna... Undrar hur det kommer gå...