God morgon sunshines

Imorse fick jag en ofrivillig springtur när jag halvvägs till tunnelbanan inser att jag inte har mitt busskort med mig! Det har varit utlånat i helgen till dels bekanta som varit på besök men också dottern som lånat mitt kort och glömt lägga tillbaka i väskan igen. Så det var bara att vända om och springa hem. Jag missade ändå mitt tåg, så nu står jag på perrongen och fnyser frustrerat. Jaja. Bara att acceptera. 

Tur jag åt en jättegod frulle i alla fall. 

#1 - - Annika:

Åh Jag bara måste fråga, vad är det lila i glaset för något?

Svar: Det är c-vitaminbrus. Blåbärssmak. Så inget avancerat alls. ;)
Nina W

#2 - - Joline:

Surt med busskortet! Men shit vilka fina bilder du har på din blogg!

Svar: Ja, jättesurt. Men det gick ju bra. Jag hann med nästa tåg istället. :)
Åh, tusen tack. Vad glad jag blir att du gillar mina bilder. Jag är inte så bra på att fota, men jag lär mig... ;)
Nina W