Mina räddare i nöden

Min kollega (som också Viktväktar just nu) tipsade om de här barsen (vad heter bar i bestämd form plural egentligen???) som hon alltid tog till när Det Stora Sötsuget rullade in. Jag köpte lite nu sist på Viktis för att testa inför påsken. Kan ju vara bra att ha något i reserv att ta till när de andra sitter och smaskar sitt godis. Idag testade jag en bar för att se om kollegan hade rätt. Hehe. Den här var riktigt smarrig kan jag säga. Jag som nu inte ätit sött på nästan 3 veckor tyckte att den var otroligt söt, men oj så gott. Nu är jag bara rädd att jag väckte godismonstret i mig med den här baren. Hoppas jag kan stå emot. En sådan här bar är bara 2 ProPoints, och det får man rum med i sina dagliga poäng. 
 
 
 
Sedan har jag ju mitt Yogi Tea Licorice som jag sade igår. Det här är så himla gott så det rekommenderar jag verkligen för den som gillar lakrits. 



#1 - - Simply:

Kvarg med hallon , naturella nötter,saker som brukar rädda mig😃

Svar: Kvarg med hallon är supergott! Nötter likaså. Det har räddat mig många gånger från frosseri. :)
Nina W