Viktplatå?

Jag hatar när det tvärnitar på vågen och inget händer. Nu är jag där. Jag står still på 90,5 ungefär och det vägrar släppa trots att jag hållt mina points hela veckan. I början av veckan gick jag t.o.m. UPP! Jag blir galen. Det är just när det här händer som jag har så lätt att ge upp och bara skita i allt. Så många ggr som jag försökt gå ner i vikt och så stannar jag vid den här vikten och kroppen bara tvärvägrar släppa ifrån sig ett enda gram till. Så satans drygt. 

Jag läste någonstans att kroppen stannar på en vikt där den trivs, men jag har väldigt svårt att tro att den trivs på ett BMI där jag fortfarande räknas som fet. Suck. Det måste nog vara en platå jag hamnat på, och nu måste jag ta fram tjurskallen i mig som ligger begravd någonstans, och börja kämpa. 

Tur jag ska på viktismöte ikväll så jag får lite pepp... 

Bild tagen i Ishotellet i Jukkasjärvi i påskas.