Vilken dag!

Här följer lite bilder på resten av min dag som fylldes av myskväll med barnen. Maken är på skojigheter med sitt jobb så jag har haft en "make-fri" kväll, haha. Vi spelade lite Tjuv och polis och hade det mysigt tills det blev dags för sonen att krypa i säng.
 
Det här är klänningen jag köpte på KappAhl. Deras line Vintage stories är så galet snygg. Den här klänningen förmedlar lite Downton Abbey-känsla, så jag föll direkt för den. Jag har letat länge efter min storlek, och nu hittade jag den äntligen så nu blev den min. Dyr, ja, men så värd pengarna.
 
Det går inte att riktigt få fram på bilden hur snygg den här klänningen är.

Vindjackan i våriga färger. Så snygg!
 
Nya löparbyxorna inköpta på Stadium.
 
    
Godaste middagen: sushi! Varje sushibit är 1 point, så hela middagen med misosoppa landade på 10 points och jag blev proppmätt!
Sedan blev det till att testa nya träningskläderna. På med jackan och byxorna, lurarna i öronen och så iväg.
 
Japp, såhär glad blev jag när jag var klar.
 
 
 
 
 

Haha. Suddiga bilder, men glädjen hoppas jag förmelas ändå.

Tjohoo!

Imorgon kanske jag är med och springer ett lopp som heter Farsta Fun Run, lite beroende på om jag kan efteranmäla mig eller inte. Sonen ska också springa barnloppet. Vi får se om vi får vara med eftersom ingen av oss är anmälda...

Nä, nu är det dags att ta en vända hos alla bloggar innan jag ska lägga mig. Hoppas ni haft en härlig fredag, det har jag!