Bad food day pga sorg

Idag var det ingen bra matdag. Har svullat godis och kakor och det är för att jag har varit så ledsen idag. Detta pga det är mammas födelsedag idag. Hon skulle ha blivit 78 år idag om hon hade fått vara med oss ännu. Nu tog den där jävla cancern hennes liv så hon lämnade oss väldigt hastigt bara två dagar efter cancerbeskedet. Det var för 4,5 år sedan ungefär. Herregud vad tiden går. Men sorgen finns ännu som ett öppet sår som blöder med jämna mellanrum. Idag var en sådan dag när det blödde. Därför åt jag helt galet. Vågar inte väga mig imorgon... Hjälp!
#1 - - Tackan:

Väg dig! Så är det ibland, man faller och reser sig igen. Beklagar verkligen förlusten av din mamma.


Svar: Tack! <3Jo, jag vägde mig faktiskt. Upp förstås, men inte så farligt som jag trodde. Puh!
Nina W