Igår och idag

Igår gick jag och tränade. En timme på gymmet. Det känns idag vill jag säga. Jag körde mest armar, rygg och bröst och hjälp vad jag har ont i triceps idag. Gulp! Men det är ju positivt ändå att jag fått köra igenom lite och musklerna fått jobba på. Jag körde mycket cardio också med 15 minuter på gåbandet där jag varvade gång med löpning, och sedan körde jag 15 minuter roddmaskin. Jag var helt slut när jag gick från gymmet, och det var så skönt att hoppa i duschen när jag kom hem. 
Idag har det varit en dag med för mycket mat och så en tårta eftersom både sonen och maken har namnsdag idag. Det blev en fryst schwartzwaldtårta som verkligen är min svaga punkt. Den är sååååååå god, trots att den är så söt så det nästan skär sig i tänderna. Jaja. Jag får väl försöka hitta tillbaka till den rätta vägen igen, vilket inte är så lätt just nu. Vet inte varför jag tappat geisten, men just nu kämpar jag inte så hårt. Bara halvhårt... ;)
 
Jaja. Jag längtar till sommaren och att få slippa jobba och att historiekursen ska vara klar. Det ska jag drömma om nu när kudden kallar.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram