En perfekt dag

Lugnt och skönt har det varit idag. Har läst en bok nästan hela dagen och bara njutit av min semester. Efter middagen åkte dottern iväg till sin pojkvän. Hon och hans familj ska åka till England imorgon, så hon åkte dit ikväll istället så de kan åka tillsammans ut till Arlanda. När hon åkt så stack jag, maken och sonen ut på en cykeltur. De två åt glass och jag tittade på. Jag kan ärligt säga att jag inte var så sugen på glass, vilket är ett otroligt framsteg för mig som är en av de största glassomaner som finns! Hurra!
 
När vi kom hem så stack jag ut och sprang lite, men idag gick det supertrögt. Vet inte varför. Jaja. Jag var ute i 25 minuter och det kändes bra i alla fall, för när jag kom hem så kom regnet. Tur jag missade det.
Grillad kyckling. Måste nog vara bland det godaste som finns.
 
Goda salladen idag. Mâchesallad, tomater, soltorkade tomater, rödlök, mozzarella, avocado och pumpakärnor. En aning olivolja, lite pressad lime, svart salt och svartpeppar. MUMS!
 
 
Lite kvällsgott framför Netflix där vi såg Orange is the new black. Har ni nite sett den serien så rekommenderar jag att göra det. Jättebra!

Nu ska vi se om jag kan sova. Imorgon ska jag fixa nytt pass...
#1 - - Annika:

Det är såå störande de dagar det går trögt. Ibland klarar jag av att springa 5km i sträck, och rätt vad det är kommer en dag då jag måste gå efter 1 km och bara vill hem. Men det är såå bra att gå ut och sprnga även de dagar!=)

Svar: Åh vad duktig du är som kan springa 5 km i ett sträck! Själv klarar jag än så länge typ 1... Men det går framåt!

Ja det är så drygt när det händer. Igår ville jag bara vända om och gå hem, men jag gjorde en kortare runda istället. 😉 Det är som du säger, bra att komma ut även när det känns motigt.
Nina W