Glad midsommar!

Trots regn och 12 grader så hoppas jag att det blir en trevlig midsommarafton ändå. Det blir ju vad man gör det till. Förmodligen blir det inga utomhusaktiviteter idag, så vi får se vad vi hittar på istället. 

Jag kan glädja mig åt att jag har gått ner i vikt! Sedan i tisdags har jag gått ner 1,9 kg! Jag tror att den snabba nedgången beror dels på att viktuppgången var hastig och då blir det lättare att gå ner, men också min nya kost tillsammans med träning. Jag mår så mycket bättre nu när jag gått tillbaka till den här kosten med nyttig mat och skippar pointsräknande och funderandet på hur jag kan använda pointsen på rätt sätt så de räcker längre. Jaja, jag ska nog skriva ett separat inlägg om det vid ett annat tillfälle. Nu ska jag njuta av dagen istället och hoppas att ni kan göra detsamma. 

Hoppas ni får en härlig midsommar i alla fall trots vädret. 
#1 - - Annika:

Vad roligt med vikten! Det är så skönt när det rör sig!

Svar: Tack, ja det känns helt fantastiskt även om det är "samma" kilon som jag redan gått ner en gång. Men bättre ner än upp... ;)
Nina W