Innedag

Jaha. Regnskurar och 13 plusgrader... Nu känner vi igen vädret som rått senaste tiden. Usch! Jaja, det blir en hemmadag idag med lite tvätt av alla nya kläder jag köpte igår. Jag är så himla glad att jag numera kan ha storlek L i kläder, för de går ju att hitta överallt! Jag köpte till och med kläder på HM som jag inte gjort på flera år eftersom de inte är så generösa med kläder för lite större kvinns.
 
Jag och sonen shoppade loss för flera tusen! Både han och jag behöver nya kläder inför Turkietresan om en månad. Han växer och jag krymper... Jag hittade en del på rea och en del till vanligt pris. Jag hade hoppats hitta mer på rean, men jaja. Jag är glad för det jag hittade i alla fall. Lite blusar, några mysbyxor, klänning, shorts och ett par träningsbyxor. Jag letade som besatt efter en bikini också, men hittade ingen bra. Antingen var storleken jag behövde slut, eller så var modellerna helt crazyfula. Bara att leta vidare.
 
Nu ska jag sätta mig och skriva lite på min nya berättelse.

Misse ligger och vilar på mitt garnnystan.