Enkel vegomiddag och en härlig löprunda

Idag blev det en snabb middag då vi behövde åka iväg en sväng till Farsta centrum. Jag bara kokade lite Kamutvete (som har blivit en favorit hos mig pga den jättegoda smaken. Tyvärr dyr, men så värt pengarna), och blandade det med lite wokgrönsaker. Till det en grönsaksbiff från Dafgårds, 2 msk Ajvar och en stor eko-tomat. Allt landade på 7 points.
 
 
 
I Farsta åt maken och sonen varsin McFlurry. Jag åt 2 påsar äppelklyftor och smakade inte ens på deras glassar. Stolt över mig själv att jag höll mig från detta.
 
När vi kom hem gav jag mig ut på en intervallrunda igen på 28 minuter. Det går bättre och bättre att springa, men idag var det lite tungt. Dock genomförde jag mitt pass och nu känns det skönt när jag sitter nyduschad i soffan.
 
 
Inte går det snabbt inte, men jag måste ta det i min egen takt.
 
Vägning imorgon... Hu! Lite nervöst är det allt med tanke på att jag inte skött mig exemplariskt dena vecka.
#1 - - Louise:

Jätte bra jobbat! Hade också riktigt svårt att springa i början men tänk på att varje kilo lättare du blir motsvarar fyra kilos belastning mindre för knäna! :)

Svar: Oj, det visste jag inte. Vad bra, eftersom mitt ena knä protesterar lite då och då när jag sprungit... Då får jag verkligen motivation att fortsätta kämpa med vikten. ;)
Nina W

#2 - - Louise:

Ja, det va min coach som berättade det :) Så det gav mig extra motivation också

Svar: Fantastiskt! Tack att du delade med dig! :)
Nina W