Går inte så bra nu...

Är så sjukt stressad, och med det så kommer viktuppgången som ett brev på posten. Dessutom har jag fyllt år i veckan och då blev det lite tårta. Sedan har helgen bjudit på middagar på restaurang, vin och bubbelvin, grillat, paj och annat gott, så det har gått käpprätt åt *piiiiip*. Jag har inte ens vågat väga mig den här veckan... Så illa är det. Ingen träning har det blivit heller. Jag har verkligen inte tid. Jag måste planera lektionerna som är kvar, fundera på betygen, planera studenten för dottern och så min j...la uppsats som ska vara klar om 2,5 vecka! Raaahhhhh!
 
Så det faller sig naturligt att viktväktarna inte är högsta prio just nu. Jag äter vad som går snabbt att fixa, och det är inte alltid det som är det nyttigaste... 
 
Jaja. Jag hoppas komma på banan igen snart, men det ser mörkt ut...
#1 - - Malin:

Ge inte upp! Bara för man gjort dåliga val en vecka så är det inte bortkastat, huvudsaken är ju att man på det stora hela gör rätt val och sunda beslut. Viktnedgången går inte spikrakt nedåt när man tittar på korta intervaller, bättre att titta på månader eller till och med år.
Kämpa på, du fixar detta!

Svar: Tack snälla du för peppande ord. <3 Jag ska verkligen försöka kämpa mig tillbaka nu, men det är tungt.
Nina W

#2 - - Anonym:

Det här klarar du, mamma. Det är bara en fas och det är meningslöst att kasta in handduken än. Du gör så gott du kan. Tänk bara hur långt du redan kommit! Sen när allt är över finns det tid att prioritera om igen. :)

Svar: Tack, hjärtat mitt!! <3
Nina W