Indiskt

Mums. Idag blev det en dag som inte hamnade under kategorin "min bästa matdag". Ähum. Till lunch åt jag på lokala Libanesrestaurangen med en kollega. Jättegott, men jag åt ändå rätt ok. Mest grönsaker och så lite kyckling. på kvällen var sonen hos en kompis och då tänkte vi andra i familjen att vi kan gå ut och käka på vår Indiska restaurang i vårt lilla centrum. Vi har inte ätit där eftersom de inte har någon barnanpassad mat, så vi passade på när sonen inte var med. Jag åt en kycklinggryta med kokos och mango som var så himla god. Dessutom ett naanbröd med vitlök. Jag bara tokälskar naanbröd, och de här var helt galet goda.
 
Hela måltiden landade på typ 19 points (oops), men det var det värt. Jag och dottern gick en promenad efter maten på 40 minuter, så det känns ok ändå. Jaja. Shit happens. Jag njöt och mådde gott, och det måste väl räknas också, eller hur? Haha.
 
 
#1 - - Louise Sörensson:

Man måste ju få unna sig lite också, annars finns det ingen mening med att välja Viktväktarna 😊

Svar: Precis. Det svåra är att komma tillbaka på banan igen, men jag tycker det blir lättare och lättare. :)
Nina W