Skillnaden börjar synas

Satt igår och tittade på gamla bilder och våndades över att se hur otroligt fet jag var. Fortfarande räknas jag som fet, men om ca 1 kg så är jag "bara" överviktig. Det är verkligen häftigt att se hur jag förändrats på snart 2 år. Jag har nu gått ner nästan 19 kg från det jag var som störst, och det är verkligen skillnad på vem jag var då och vem jag är nu. Både kroppsligt, men också inombords. Mitt självförtroende är bättre, och mitt allmänna mående är en milsvid skillnad från då.
 
Visst syns det att något har hänt? :)
#1 - - Malin:

Verkligen skillnad! Strongt jobbat!

Svar: Tack snälla du för din fina kommentar. <3
Nina W

#2 - - Annika:

Starkt jobbat! :D

Svar: Tack snälla du!<3
Nina W

#3 - - Louise:

Gud ja! De nästan 20kg syns verkligen!! :)

Svar: Tack snälla du. Vad glad jag blir. :) <3
Nina W