Söndag

God kväll på er.
 
Oj, vad den här dagen har gått fort! Det känns som helgen bara har svischat iväg framför ögonen på mig, och snart är det måndag igen. Hu!
 
Igår var jag ute och sprang intervaller igen på 3,6 km. Jag kan fortfarande inte springa alltför långt i ett sträck, men jag kan springa längre och längre och det känns fantastiskt. Idag har jag träningsvärk i benen och rumpan, så det gjorde susen att springa. Så skönt.
 
Imorse var det ett helt fantastiskt väder när jag klev upp, så jag satt ute och åt min frukost. Det är livskvalitet att få sitta ute på altanen och äta frukosten i lugn och ro. Att sitta och njuta av solen som värmer mitt ansikte, lyssna på fåglarna som kvittrar och bara vara i stunden. Underbart! Bara jag och min frukost.
Idag blev det en smoothie på 2 dl havremjölk, ½ dl havregryn, ½ dl kvarg, ½ krm vaniljpulver, 1 liten banan och 1 dl frysta vinbär. Bara mixa ihop och njuuuuuta. Till det tog jag en kiwi och en grapefrukt. Massor med c-vitaminer, vilket behövs eftersom sonen varit förkyld flera dagar och jag har VERKLIGEN inte tid att vara hemma och vara sjuk nu!
 
 
 
 

Ett av mina äppelträd som blommar så fint nu. Det här är verkligen den bästa delen på året, när det är ljusgrönt i träd och mark och alla fruktträd blommar. Då njuter jag.
 
Nu börjar sista racet mot kaklet. På fredag ska första utkastet av uppsatsen skickas in... Men jag har jobbat rätt bra med den i helgen så jag känner mig inte sådär tokstressad som jag var förut. Bara lite stressad... Men det fixar sig. Kämpa, Nina. Kämpa!